sunnuntai 18. maaliskuuta 2018

Työssäoppi viikko 5

Henkilön Amanda Larbi kuva.
Maanantain olin vapaalla. Tiistaista torstaihin olin kylpylävastaanoton ja kahvilan hommissa.
   Perjantaina iltavuoroon tultuani aloin heti täyttämään juomakaappeja, siivoamaan ja valmistelemaan areenaa Klamydian keikkaa varten. Illalla kun ovet aukesivat klo 9 olin vaihtamassa ihmisten lippuja rannekkeisiin. Keikalle tuli monta sataa ihmistä, joten olin myöhään töissä ja ilta oli tosi kiireinen. Mutta mukavaahan se on että on tekemistä. :)
  Lauantaina tulin myös iltavuoroon ja aloin täydentämään kaappeja. Siivosin myös vähäsen Klamydian keikan jälkiä ja laitoimme areenaa valmiiksi illalla esiintyvän Michael Monroen keikkaa varten. Olin myös sinä iltana lippuhommissa ovien auettua. Lauantai ei ollut niin kiireinen kun perjantai, mutta kyllä silti oli tekemistä.

1 kommentti: