lauantai 28. tammikuuta 2017

Matkamessut 2017

1. Mikä saa messuosaston houkuttelevan näköiseksi?

Mielestäni messuosaston viihtyvyyteen vaikuttavat mahdollisten tuotteiden ja esitteiden siisti asettelu, värit sekä asiallisen näköiset ja iloiset asiakaspalvelijat. Rohkeat ja kohtelijaat asiakaspalvelijat vetävät asiakkaita paremmin puoleensa kuin ujot ja hiljaisemmat. Jos asiakaspalvelija kysyy aluksi esim. kuulumisia niin tulee asiakkaalle heti hyvä mieli.

Tässä osastossa oli erittäin mukava ja asiallinen asiakaspalvelija. Hän osasi kertoa paljon tuotteista. Tämän vuoksi pidin tästä messuosastosta paljon ja ostinkin yhden tuotteen.


2. Mikä tekee messuosastosta ei niin houkuttelevan?

Kännyköitä räpläävät asiakaspalvelijat, tylsä ja syrjäisä palvelupisteen asettelu. Liian hiljaisille asiakaspalvelijoille ei tee mieli paljon puhua sillä he saavat asiakkaan välillä tuntemaan ettei heitä kiinnosta.

Mielestäni tämä paikka oli tylsin sillä ulkoasu ei houkutellut asiakkaita. Asiakaspalvelijat vain istuivat koneilla tai olivat puhelimillaan.


Matkamessuilla pidin eniten sisälle rakennetusta rannasta. Sinne oli saatu tuotua hienosti lämpöä ja valoa kylmän talven keskelle. Rantuolit olivat ihania.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti